NYÅR&JOHANNA&TOMTEBLOSS&RAKETER&SIDER.

Tjo bre mina nyårs tjejer/killar
Hehe nu sitter jag i Johannas rum med Johanna förstors hehe. Men vi är typ flumiga efter druckit en hel barn sider. Nu kollar vi på Taken och äter lite snacks. VARNING KOLLA JOHANNAS NYA BLOGG!
aa, men nu väntar vi väll på det nya året jag vill bara säga några ord till:

Julia sörnensen: Du är en grym&fin tjej, jag kan alltid prata med dig om det är något. Vill bara säga att jag älskar dig mest av mitt allt! Gott nytt år sötnos ♥

Johanna Ranta: Du är en snäll&Söt tjej, Kan alltid prata med dig om allt. Älskar dig sötunge. Gott nytt år sötnos ♥

Tessi röste: Du är grym fin&snäll tjej, dig kan man också snacka om allt som har hänt. Älskar dig sötnos. Gott nytt år sötnos ♥

Maria Bouvin: Du är en fin&snäll tjej, dig kan man defnitigft prata om allt med. Du kan lita på mig också! Älskar dig sötnos. Gott nytt år sötnos ♥

Amina Chahdoura: Du är en skit snäll&fin person, dig kan man också alltid prata med om det är något som har hänt. du kan också lita på mig! Älskar dig sötnos. Gott nytt år sötnos ♥

Puss puss på er alla& Ha en bra kväll ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

men vad heter hon den där johannas blogg då?

2012-01-01 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0