---....----..-.-.-.-

Hejhej,Sorry om jag inte har bloggat men jag har varit upptagen lite dom senaste dagarna.
Idag var jag vid handlarn med Amina, Julia.s och Julia.b och köpte redbull.
Sen vart det väll lite flummmmm flummmm.
Julia.b hade brotåm ( stavning) hem så hon sprang hem, efter 1 min så kom bussen. HAHHHAHAHA
Men ska äta Fisk snart. ( äkligt )
Jag laddar ner lite spel på mobilen, inne på skype&Fb, och lyssnar på musik.
Sen ska jag plugga lite Tyska och Engelska glosor.
Men senare kanske jag drar ut vet inte än.
Imorgon har vi sovmorgon yeees äntligen!!!
Vi hade so ist för matte, Jag dooog typ. Vi snackade om typ judendommen och sånt skit.
BOORIIGG
Och på träslöjden så jobbade jag typ inte. Satt bara på bänken och kollade runt och sånt.
HAHAHAAHH, Ole märkte inget.. :DDD
Men nu ska jag fixa annat och sånt skit.
Sillefiixeen .. <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0