Slaggar hos Tessi :D

Tjena mina små sötnosar.
Igår satt jag och tessi och kollade på Motorsågsmasakern&dödsnö&Peranormal activity 3. Gryyyma läskiga filmer. Jag&Tessi var helt gana vid kl 12 när vi kollade på paranormal activity 3. VARNING läskig film. Sen satt vi och läste lite Julia tidningar kl halv 3 på natten. Vi hade värkligen flumm flumm. Älskar dig Tessi ♥
Nu har tessi häjlp mig att fixa designen. Är grym imponerad! Vi satt och spelade på min mobil sen när jag kollade på klockan så var klockan 03:15. Så vi stängde av och somnade vsid halv 4 tror jag. Sen vaknade jag vid halv 9. Tup 4 timmars sömn. Vi åt bacon och ägg till frukost. Men vi ska ut snart och ta lite foton. Så kanske lägger in lite foton nästa ilägg. Jag ska sova hos Tessi hela helgen för mamma och pappa är på landet och jag ville inte följa med.
Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0