Kusin slagga

Hejhej,
Nu sitter jag här vid datan och lyssnar på lite musik och annat.
Idag ska min kusin slagga här, vi kommer att ha as kul, Kanske uppe till 2 idag igen, Haha vem vet,
Men nu har jag skapat en ny blogg, Har typ 5 st Haha.
Sen ska vi dra till handlarn och köpa lite coca-cola och godis.
Hade as kul idag med släckten, Vi åkte till kista och kolla på 5D bio, trodde jag skulle dö alla stolar och allt rörde sig.
Hmm. Sen ska vi väll gå bus eller godis.
Våran plan: Kasta ägg på dörrarna och ta toapapper och slänga i träden med vatten på HAHAH :)
Men nu ska Jennifer logga in på sin blogg så vi ses ikväll :)
Hejdå mina sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Super fin blogg Elin! :) Men va ni i kista och så på 5d?.. vilken film?

Ps.

fina bilder :* puss tessi <3

2011-11-02 @ 09:24:39
URL: http://tessys.webblogg.se/
Postat av: Elin

Det är en kort film som är runt 10 min. Vet inte vad den hette.

Tack v3333

2011-11-02 @ 11:25:47
URL: http://elinbergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0