-

Här kommer alla 16 ♥

Linnéa Henrikson - Snäll&Fin tjej, Måste träffa igen
Josefin Forsberg - Fin&Snäll tjej
Sulle - En kille jag inte känner bra
Johanna Ranta - Fin tjej och grym snäll, måste träffa igen
Hanna Lindberg - En tjej som är grym på basket&fin&måste träffa igen
Anton Pålsson - En rolig kille & snäll
Frida östholm - En snäll&Fin tjej
Nima - En kille som värkar snäll& Vill lära känna bättre
Ante Andén - En rolig& Snäll kille
Amanda Blomquist - En snäll&Fin tjej
Ava - En tjej som är bra på basket och snäll
Amadou - En kille som jag inte känner
Michael Yousef - En kille som värkar snäll
Jesper Nilsson - En kille jag inte känner bra
Gurra Spiik - En kille jag inte känner men söt
Emma Mathisen - En söt&snäll tjej som jag vill lära känna bättre


Kommentarer
Postat av: hanna

desamma älskling ♥

2012-01-14 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0