Alla 20 :)

Här är alla :D
Amina Chahdoura: As grym tjej, fin och snäll ♥
Hanna Lindberg: En fin och grym tjej på basket! ♥
Tessi röste: En söt och grym snäll tjej ♥
Emma Valdevi: En söt & tjej tjej ♥
Julia Sörensen: En grym snäll flicka, söt & min Bff ♥
Jennifer Bergman: En snäll och fin tjej ♥
Ilayda: En grym fin tjej och snäll ♥
Johanna Ranta: En as grym tjej, skit snäll, Dig kan kan snacka med om de e något ♥
Anton Pålsson: En rolig&snäll kille ♥
Erika Bergman: Min syster föreving, Snäll&fin ♥
Marina Daoud: En snäll&fin tjej, vill lära känna bättre ♥
Katrina Daoud: En fin&snäll tjej, vill lära känna bättre ♥
Emelie Back: En grym fin tjej&snäll, vill lära känna bättre ♥
Amanda Blomquist: En snäll och fin tjej ♥
Christoffer Bergman: En snäll kille&Min kusin ♥
Mia Lind: En snäll tjej och fin, Vill lära känna bättre ♥
Ida Lotfi: En snäll tjej, och är bra på basket ♥
Christian Zetterlund: En snäll kille, och min bror ♥
Emelie Henning: En fin tjej, och grym snäll ♥
Stephanie Cantillana: Fin & värkar snäll, Vill lära känna bättre ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥♥

awwww.. dsm gumman <3333

2012-01-31 @ 19:36:13
URL: http://johannaranta.webblogg.se/
Postat av: Elin Bergman

aww <3333333

2012-01-31 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0