JJAAHHOOPP :D

Tjoo alla som läser bloggen xD
Nu sitter jag och gör min Tyska läxa, precis gjort klart svenska läxan. Då äre bara so läxan&Engelska läxan som är kvar. Snart ska Amina och Maria komma hit. Var med dom i jakan nyss. Käkade för kanske en halvtimme sen. Vi var tvungna att springa till bussen för att hinna sen fick jag känslan av att jag hade glömt min H&M påse. Jag fick panik och sprang runt i helva jävla bussteremalen ( stavning ) Sen sa Amina
att jag skulle kolla i väskan och då låg påsen där i. HAHAHAHAHHA. Men nu ska jag gå och möta Amina så ses väll kanske ikväll eller imorgon.

Puss puss ♥


Bild på mig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym var det

jag tycker du har en fin blogg och att du är fin, men jag undrar om du är tsm med calle buske? :)

2012-01-23 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0