Grymaste dagen

tjeeeena, tjeeena!
Nu ligger jag i sängen och tittar på breking down med Johanna & Isabel. Idag har jag spelat match så är ganska trött. Jag kommer nog somna efter jag har skrivit inlägget. Men Johanna har lovat mig att hon ska väcka mig vid 02:00. Om ungefär 2 timmar. Sen när jag har vaknat så ska vi dygna. Det kommer bli super kul. Vi har ätit middag och då lagade vi egen hemmagjord pizza. Det vart väääldigt gått. Ungfär vid 2 på dagen så gick vi ner till ica och köpte godis. Och köpte blue. Men sen tog vi bussen hem och tog en massa foton på Isabels baksida. Sen så hade vi vattenpistoler och sprutade vatten på bilar som åkte vid vägen. Men nu ska jag dra. Bey. Bey ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0