Hata skolan..... Hata skolan.....

hej...
Nu sitter jag i skolan och väntar på att läraren kommer. Vi ska ha Mentor. Jag tror att vi ska byta platser idag. Men jag vill inte det för jag sitter ändå brevid min syster Emelie och det är bra. Nu kommer han men sitter ändå och bloggar xd Vi ska typ skriva om varför Bild är så roligt.
Mina 8 Tankar ♥
1. Inga Läxor
2. Jonna bryr sig inte vad man gör
3. Man får ingen själl om man gör något
4. Man får måla sig om man vill (jag och julia.s gjorde det förut )
5. Man får helt enkelt göra vad man vill
6. Det gör inget om man kommer sent till lektionen
7. Man får hålla på med mobilen.
8. Man får sitta vart man vill.
Det e vad jag tycket :D BEY! ♥


Emelie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0