Johannas stuga!

hejhej.
Idag klockan 11 ska jag åka till Johannas stuga. Vi kommer att ha grymt kul. Igentligen skulle jag på matchen men jag hoppar över dom för jag kom på att jag hade lovat johanna att följa med till hennes stuga. Så jag åkte med men det kommer fler matcher så bara dom hära kan jag hoppa över. Men nu sitter jag vid datan och bloggar. Efter jja gahr bloggat så ska jag sminka mig och käka sen klä på mig. Sen bara packa och städa rummet lite. Jag ställde min veckarklocka på 9 och trodde att jag skulle vakna vid 9. Men nä, det gjorde jag inte. Jag vaknade ungefär vid 07:15. Vi kommer hem imorgon och då kanske jag ska följa med pappa och spela bandy. Pappa har en egen bandy sak. Den heter '' Bergmans Bandy '' Så dom som pappa känner får komma och spela bandy varje söndagar. Igår var jag med Julia Blom, Johanna Ranta och Emma Valdevi. Vi hade grymt kul tjejer. Vi skulle dra till Olles och köpa glass. Precis när vi har hämtat pengar i bilen så skulle jag lämna tillbaka bil nycken. Då ser vi våran buss komma men vi hann inte med den så vi fick ta bussen som gick 37. Men då kunde inte Julia Blom följa med för hon skulle vara hemma vid 8. Och bussen gick 19:37 så hon skulle ändå inte hinna. Men nu orkar jag inte skriva mera. Bey

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0