Morgon trött

hejhej,
idag vaknade jag klockan 6. -.- Orkade värkligen inte gå upp men man måste ju. Jag har Bilogi läxa tills fredag. Så upptäcker man att min bilogibok är borta. Så vet inte hur jag ska träna på läxan :S. a men den här veckan har varit jobbigast. Vi har haft läxor för varje dag. Idag har jag tyska läxa. Inte tränat så mycket men kan nästan allt. Sen imorgon har jag matte läxa jag måste göra. Sen på fredagen har jag biologi. Men idag har jag träning och vet inte om jag ska hoppa över den för jag måste värkligen göra bilogi läxan annars får mina föreldrar flipp. Men nu ska jag käka frukost och dra t skolan. Börjar 08:10 men jag och tessi ska mötas 07:55. Men Bey bey..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0