Nationella Prov i matte D:

nu har jag precis gjort nationella prov i matte. Hoppade över 4 stycken men hoppas att jag blir gordkänd ändå D: Hatar nationela prov i matte & engelska. Kommer säkert inte bli gordkänd i Engelska. Som tur var så har vi inte haft nationella prov i Engelska än. Men snart så ska vi ha det. Men nu sitter jag inne på facebook och bloggar. Igentligen så skulle man sitta och spela matematik spel på spela.se men vem orkar göra det när man får chansen att blogga eler va inne på facebook eller göra vad man vill. Men nu är alla klara och jag måste stänga av datan. Bey.



FUCK THIS! NU KOMMER VI HA ANDRA DELEN. KOMMER SKRIVA LITE MERA EFTER ANDRA DELEN BEEEEEYY. ÖNSKA MIG LYCKA TILL...!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0