Träning, Käka, Datan, Sova.

shuu shuu.
Jag kom hem ungefär 20:40 från min basket träning. Den slutade klockan halv men kom hem på 10 min. Idag var jag med Amina. Jag följde med henne till Veddesta för hon skulle ta hål i öronen exakt som jag har. ♥ Och sen tog jag en macka när jag kom hem. Efter det var klockan ungefär 20:50. Sen tog jag en dusch på 10 min. Sen vart klockan 21:00. Sen så tog jag fram kläder tills imorgon och fixade lite. Jag satte mig vid datan ungefär 21:20. Nu ligger jag i sängen och väntar på att bli trött för att sova. Börjar 08:10 imorgon. BUUUUUH FÖR SKOLAN! :(. Sen imorgon ska jag vara med Amina igen. Jag ska dra till hennes skola. Hoppas att ingen lärare kommer förbi när jag är i hennes skola. Vart Basted (stavning) idag så jag hoppas att ingen lärare kommer att märka mig. Sen vet jag inte vad jag och Amina ska göra. Vi får nog gå hem för mitt busskort börjar vid 4 så vi kan inte ta bussen hem heller :S ♥ Men nu orkar jag inte skriva mera för jag ska nog försöka att sova och mitt batteri håller på att dö på datan. Har bara 9%. Nu är klockan 21:46 och jag ska nog sova om jag ska orka skolan imorgon så man inte somnar på So lektionen :S ♥

Puss puss & Godnatt


Älskar dig Amina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0